Авторизація

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.50 (1 Vote)

  В період з 29 березня по 02 квітня в початкових класах школи проведено Positive Day.

  Проведенню тижня передувала участь педагогів у тренінгу зі створення позитивного клімату в школі від Платформи Інноваційної Освіти (ED LAB) і методолога міжнародного проєкту Positive School Day Юлії Матвієнко (онлайн).

 

  Упродовж тижня здобувачі освіти разом із своїми вчителями говорили про щастя, навчались зберігати баланс та бути щасливими. Цьому, зокрема, сприяли наступні практики: креативні привітання (1-Г (кл.кер. Назар О.П.), 2-І (кл.кер. Перчик Н.Р.)), веселі перерви без гаджетів (1-І (кл. кер. Демків Н.В.), 2-І (кл.кер. Перчик Н.Р.), 3-Б (кл.кер. Перепелиця І.А.), 4-І (кл.кер. Іванова О.І.)), створення колажу «Щастя – це…» (4-Д (кл.кер. Наконечна В.С..), 4-В (кл.кер. Вітюк І.Є.), 3-І (кл.кер. Олійник О.О.), 3-Г (кл.кер. Михайлишин Л.М.),  2-І (кл.кер. Перчик Н.Р.), 2-В (кл.кер. Янків Л.І.), 1-В (кл.кер. Мельник Г.З.), 1-А (кл.кер. Чабан Н.Я.), «Килимка щастя» (1-Б (вч. Бадуліна Ю.І.), 1-Г (кл.кер. Назар О.П.)), «Мрії щасливої дитини» (2-Б (кл.кер. Кулик І.В.)), «Я щасливий, бо у мене друзі є» (1-І (кл. кер. Демків Н.В.)), «Портрет Щастя» (3-Б (кл.кер. Перепелиця І.А.), 3-І (кл.кер. Олійник О.О.), 4-А (кл.кер. Кархут М.Я.)), виконання малюнків «Що в серці моєму?» (1-Б (вч. Бадуліна Ю.І.), 1-В (кл.кер. Мельник Г.З.), 1-Г (кл.кер. Назар О.П.), 2-В (кл.кер. Янків Л.І.), 2-І (кл.кер. Перчик Н.Р.), 3-Б (кл.кер. Перепелиця І.А.), 3-Г (кл.кер. Михайлишин Л.М.), 4-А (кл.кер. Кархут М.Я.)), виготовлення смайлів позитивного настрою (3-Б (кл.кер. Перепелиця І.А.), 1-В (кл.кер. Мельник Г.З.)), амулетів щастя (3-І (кл.кер. Олійник О.О.)), листівок-щасливок (3-Б (кл.кер. Перепелиця І.А.), 4-В (кл.кер. Вітюк І.Є.), 4-І (кл.кер. Іванова О.І.)),  створення  асоціативного куща «Я щасливий, коли…» (2-А (кл.кер. Чорна О.М.), 2-Б (кл.кер. Кулик І.В.)),  виконання тренінгових вправ: «Забудь це» (на подолання стресових станів) (3-Б (кл.кер. Перепелиця І.А.)), «Мішечок негативних емоцій» (2-А (кл.кер. Чорна О.М.), 2-Б (кл.кер. Кулик І.В.), 2-В (кл.кер. Янків Л.І.), 2-І (кл.кер. Перчик Н.Р.),   3-В (кл.кер. Бойко О.І.), 4-І (кл.кер. Іванова О.І.)),  «Що заважає мені бути щасливим/щасливою?» (3-І (кл.кер. Олійник О.О.)), «Комплімент для друга» (1-В (кл.кер. Мельник Г.З.), 1-І (кл. кер. Демків Н.В.)), «Парасолька щастя» (1-А (кл.кер. Чабан Н.Я.), 1-В (кл.кер. Мельник Г.З.), 3-І (кл.кер. Олійник О.О.), 4-Д (кл.кер. Наконечна В.С.)), «Капелюх щастя» (2-І (кл.кер. Перчик Н.Р.)), «Сонячні побажання» (2-І (кл.кер. Перчик Н.Р.), 3-А (кл.кер. Кононюк А.Я.), 4-В (кл.кер. Вітюк І.Є.)),    урок духовного життя по Ш.А. Амонашвілі «Таємниця серця» (3-В (кл.кер. Бойко О.І.)), «Що таке щастя? Сім кольорів щастя» (3-І (кл.кер. Олійник О.О.)), фотосесія «Щастя у посмішці» (2-І (кл.кер. Перчик Н.Р.), 3-В (кл.кер. Бойко О.І.), 4-В (кл.кер. Вітюк І.Є.), 4-І (кл.кер. Іванова О.І.)), «Таємний друг» (2-А (кл.кер. Чорна О.М.), 2-І (кл.кер. Перчик Н.Р.), 3-Б (кл.кер. Перепелиця І.А.), 4-І (кл.кер. Іванова О.І.)),  «Пончик вдячності» (1-А (кл.кер. Чабан Н.Я.), 1-Б (вч. Бадуліна Ю.І.), 1-Г (кл.кер. Назар О.П.), 2-І (кл.кер. Перчик Н.Р.)), «Квітка вдячності» (3-Б (кл.кер. Перепелиця І.А.), 1-В (кл.кер. Мельник Г.З.)), гра «Чия усмішка?» (3-А (кл.кер. Кононюк А.Я.), 3-Б (кл.кер. Перепелиця І.А.),  3-І (кл.кер. Олійник О.О.)).   У вестибюлі школи було облаштовано «Стіну добрих справ», на яку впродовж тижня учні кріпили стікери із записаними добрими справами, які вони зробили для інших. А в класних кімнатах 1-В, 2-А, 2-В, 3-А, 3-В, 3-Г, 4-В класів   облаштовано виставки малюнків «Що приносить радість?», «Щастя – це…», «Радість і щастя», «Щастя очима дітей». Налаштовувались на позитив ще й  за допомогою жовтого кольору в одязі. Долучились до участі у проєкті і батьки. Вони написали листи підтримки своїм дітям, а для найменших учнів створили «Сторінки турботливих батьків» в «Щоденниках спілкування» з «Долоньками підтримки» (1-І (кл. кер. Демків Н.В.), 2-А (кл.кер. Чорна О.М.), 3-Б (кл.кер. Перепелиця І.А.), 3-Г (кл.кер. Михайлишин Л.М.)).  Проведення тижня завершилось загальношкільним бульбашковим флешмобом.

 

  Позитивний тиждень ще тісніше об’єднав здобувачів освіти та педагогів, подарував приємні емоції і враження, створив атмосферу позитиву і щастя. Учні і батьки у захваті від його проведення. Про що свідчать їх дописи у соцмережах.

  Безперечно, формування позитивного мислення, емоційного інтелекту, емпатії – це тривалий і непростий шлях. Але результати, хоч і стануть помітними лише з часом, точно варті витрачених зусиль.