Авторизація

    У 8-их, 9-их класах було проведено соціально-педагогічне дослідження щодо виявлення насильства учнів у сім’ї, класі та позашкільному середовищі.

Письмовий аналіз ситуації:

    Усі учні обізнані, що таке насильство і які його прояви існують.

    Усі досліджувані вбачають під насильством: побиття іншої людини, моральне приниження інших людей, залякування іншої людини та обмеження свободи вибору іншої людини, а також вимагання грошей від людей. Можна припустити, що учні зійшлися на думці ,що насильство це в першу чергу фізичне та моральне. Більшість досліджуваних скоювала незначні види насильства, зокрема залякування, приниження, ігнорування почуттів.

     Позитивні результати на рахунок того, куди б діти звернулися в разі насильства над ними, в першу чергу це до батьків, до шкільного соціального педагога, друзів. В загальному значної проблеми не виявлено, учні знають, що таке насильство, куди та до кого звертатися у разі вчинення наруги над ними.

      Рекомендації батькам та класному керівнику: проводити по можливості бесіди на тему: «Будь толерантним» на виховних годинах, проводити лекторій на тему, що таке насильство, які його види, профілактика та його попередження.