Авторизація

 

  У 7, 8, 10 класах проводилось діагностичне дослідження щодо виявлення рівня знань в учнів з проблем тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії. Було використано анкету «проблема шкідливих звичок для учнів».

  З проведеного дослідження можна скласти письмовий аналіз ситуації, яка склалася в класах. «Наркогенного ризику» у класі не виявлено. 

  Основним і достовірним джерелом інформації про шкоду алкоголізму, наркотиків, тютюнопаління є – батьки, теле - і радіо передачі, школа.

 

  Які правопорушення мають місце у школі? Об'єктивну картину визначили за кількістю учнів, які обрали той чи інший варіант із запитання №8 , а  саме – ображання особистості, паління на території школи.

  Чи цікаво школярі проводять вільний час? Об'єктивну картину визначилиза кількістю учнів, які обрали той чи інший варіант із запитань №9, №10, а саме – дискотеки, спортивні змагання, предметні тижні, вечори, походи.

  Рекомендації батькам:

  Як саме потрібно обговорювати з підлітком проблему шкідливих звичок?

 

  Перш за все визначте, що ви хочете донести до свідомості дитини, яку думку сформувати? Пам’ятайте, метою вашої розмови про негативний вплив вживання алкоголю, тютюну — не відгородити дитину від зіткнення із цими речовинами, але навчити приймати розумні рішення, займати правильну і відповідальну позицію при зустрічі з цими речовинами.

  У реальному житті існують деякі труднощі дотримання прийнятого рішення, тому обов’язково має бути обговореною тема існування і важливості соціального впливу. Ваша дитина повинна знати про вплив оточення на неї (а також про вплив, який вона може здійснити на своє оточення). Підліток повинен навчитися казати «ні» тому, хто пропонує йому щось погане. Тому ви маєте виявляти інтерес до того, чим займаються друзі вашої дитини.

  Психологи радять батькам поставити перед собою два завдання:
— сформувати в дитини ставлення до спокуси, уміння дати їй точну оцінку і сказати собі: «Так, у світі є багато речей, що приносять задоволення. Деякі з-них небезпечні, і я зумію побудувати своє життя без них»;
— створити умови для об'єднання підлітків навколо позитивних цілей.
  Підліток прагне вирватись з-під диктату дорослих. Як свідчать життєві спостереження, ми всі не дуже любимо прислухатись до чужої думки. А дитині тим більше хочеться випробувати себе без будь-чиєї допомоги, поради. Тож не позбавляйте її цієї нагоди, наскільки це можливо. Навчіть дитину приймати правильні рішення самостійно, і ви самі відчуєте, що це — запорука її щасливого життя і вашого спокою.
  Основні принципи підтримки дитини, які вбережуть її здоров'я і щастя вашої родини:
— терпимість;
— увага;
— тактовність і делікатність;
— обов'язкове дотримування слова як важливого інструменту в родинних стосунках;
— уміння поставити себе на місце дитини;
— гнучка система контролю, яка не пригнічує підлітка, а підтримує його.