Мета заняття - ознайомити учнів з поняттям, формами та структурою булінгу; виховувати почуття емпатії та переживання до дитини,яка зазнає насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки, профілактику насилля в шкільному середовищі
У День захисту прав людини, продовжуючи працювати над профілактикою булінгу і шкідливих звичок та завершуючи програму заходів в рамках всеукраїнської акції "16 днів проти насильства", ми вчергове поспілкувалися з представниками патрульної поліції. Учні ознайомилися з новою корисною інформацією, зробили відповідні висновки та переглянули власні моделі поведінки серед свого оточення. Регулярне та цілеспрямоване нанесення фізичної й душевної шкоди стало об’єктом уваги науковців і педагогів, починаючи з 70-х років минулого століття, й отримало спеціальну назву – булінг.
Важко уявити сучасне покоління без соцмереж, безумовно це шлях до саморозвитку. Проте є також інша негативна сторона - анонімність, користуючись якою діти займаються тролінгом, а часто й відкритим відвертим булінгом, отримують доступ до багатьох шкідливих ресурсів.
В теперішній час стрімкого розвитку технологій гіперактивність дітей пришвидшується, відповідно часто це переростає у певні негативні прояви - булінг, агресію тощо. Для того, щоб запобігати цьому я запросила представника правоохоронних органів для роз'яснювальної роботи та профілактики. Учні отримали всю необхідну та вичерпну інформацію за всіма аспектами щодо шкідливості паління тютюнових виробів, зокрема вейпів, електронних сигарет тощо, щодо відповідальності за бійки та крадіжки.
Що робити, якщо занадто хвилюєшся, чому це нормально і як пережити невдачу.
Хвилювання перед іспитом - норма. Всі здорові люди відчувають тривогу і невпевненість перед важливими подіями: спортсмен перед виходом на ігрове поле, професор перед доповіддю на конференції, музикант перед виходом на сцену.
Дослідники встановили, що невелике хвилювання навіть допомагає досягти успіху. Головне, триматися на оптимальному рівні тривоги - не піддаватися паніці, але і не розслаблятися. Якщо людина зовсім не хвилюється, не відчуває напруги, їй важче зосередитися і застосувати свої здібності в повну силу.
Хвилювання - ознака того, що ми робимо щось важливе для нас. Ви хвилюєтеся, оскільки хочете показати високі результати, від яких залежить вступ до вузу і життя, як мінімум, в найближчі 3-5 років. Але якщо рівень тривоги надмірний - енергія йде на регуляцію хвилювання, а на завдання іспиту сил залишається менше.
Тому найбільшою проблемою в ситуації тестування стає наше хвилювання.